Logo

Czas na sport w wydaniu fashion - Łukasz Broź, Orlando Sa i Jakub Rzeźniczak w kampanii reklamowej Timex

Amerykański producent zegarków kultowej serii Ironman, wyprodukował zegarki z myślą o fanach piłki nożnej. Warszawa. Listopad 2014. Ulice europejskiej metropolii. Piłkarze Łukasz Broź, Orlando Sa oraz Jakub Rzeźniczak prezentują zegarki w jesiennych stylizacjach. Pewni siebie sportowcy z przyjemnością noszą modele, które podkreślają ich charakter i pasję. Wszystkie z zegarków zostały zaprojektowane w kolorystyce military. Nawiązują w ten sposób do symboliki zespołu, poprzez barwy, herb, datę 1916. Zawodnicy mogą utożsamiać się ze swoją drużyną, nie rezygnując zarazem z poczucia stylu i elegancji.

Czas na sport w wydaniu fashion - Łukasz Broź, Orlando Sa i Jakub Rzeźniczak prezentują zegarki Czas na sport w wydaniu fashion - Łukasz Broź, Orlando Sa i Jakub Rzeźniczak prezentują zegarki

Timex Unisex Weekender – model w niezobowiązującym weekendowym stylu. Posiada podświetlenie tarczy INDIGLO®, wskazuje czas dobowy i jest wodoszczelny w klasie 30M. Charakteru dodają mu dwa wymienne materiałowe paski: spersonalizowany – w barwach Legii Warszawa oraz oryginalny. Fani zespołu docenią subtelne nawiązanie do symboliki klubu: wygrawerowany na boku koperty napis "Legia Warszawa", "eLkę" na koronce zegarka oraz datę - 1916. Cena: 189 PLN.

Czas na sport w wydaniu fashion - Łukasz Broź, Orlando Sa i Jakub Rzeźniczak prezentują zegarki Czas na sport w wydaniu fashion - Łukasz Broź, Orlando Sa i Jakub Rzeźniczak prezentują zegarki

Timex Expedition – zegarek dla osób, które lubią sprawdzać swoje możliwości w terenie. Wyposażony w mechanizm umożliwiający podświetlenie tarczy INDIGLO®, aluminiowy pierścień koperty oraz wodoszczelność w klasie 50M. Model posiada dwa paski: spersonalizowany – legijny oraz oryginalny. Cena: 259 PLN.

Timex IQ Compass – zegarek dla fanów nowych technologii – posiada mechanizm IQ stworzony i opatentowany przez niemieckich inżynierów firmy. Charakteryzuje się on cyfrowym sensorem pola magnetycznego, wodoszczelnością 100M oraz podświetleniem tarczy INDIGLO® z trybem nocnym Night-Mode. Model ma datownik oraz stalowa kopertę. Zegarek posiada dwa paski: spersonalizowany – legijny oraz oryginalny. Cena: 549 PLN.

Czas na sport w wydaniu fashion - Łukasz Broź, Orlando Sa i Jakub Rzeźniczak prezentują zegarki Czas na sport w wydaniu fashion - Łukasz Broź, Orlando Sa i Jakub Rzeźniczak prezentują zegarki

Timex Ironman Triathlon 30 – zegarek dla zwolenników aktywnego trybu życia, nawiązuje do dziedzictwa firmy zaangażowanej w promowanie triathlonu. Posiada szkło mineralne, stoper oraz pamięć okrążeń, Zegarek charakteryzuje się wodoszczelnością 200M oraz podświetleniem tarczy INDIGLO® z trybem nocnym Night-Mode. Cena: 289 PLN. Zegarki Timex for Legia dostępne są w sklepie internetowym sklep.legia.com.

Czas na sport w wydaniu fashion - Łukasz Broź, Orlando Sa i Jakub Rzeźniczak prezentują zegarki Czas na sport w wydaniu fashion - Łukasz Broź, Orlando Sa i Jakub Rzeźniczak prezentują zegarki
Czas na sport w wydaniu fashion - Łukasz Broź, Orlando Sa i Jakub Rzeźniczak prezentują zegarki

2014-11-20 - D. Jędrzejewska

0

Komentarze do:
Czas na sport w wydaniu fashion - Łukasz Broź, Orlando Sa i Jakub Rzeźniczak w kampanii reklamowej Timex

Podobne artykuły i galerie