2014.02.02// D. Jędrzejewska
Jeff Bridges to nie tylko doceniony aktor i zdobywca Oscara. Ostatnio to również osobowość męskiej mody. Jakiś czas temu Bridges rozpoczął współpracę z marką Marc O’Polo - najpierw w charakterze modela, teraz jako projektant. Na zaproszenie producenta odzieży stworzył kolekcję t-shirtów oraz bluz z zapamiętywalnymi hasłami. Wszystkie ubrania są wykonane z organicznej bawełny. Założeniem marki jest tworzenie stylowych ubrań dla pewnych siebie mężczyzn, niekoniecznie jednak podążających za każdym trendem. To coś w stylu nowoczesnego casualu nie bez sentymentu dla klasyki.
W ten sposób sezon jesienno-zimowy 2013/2014 przyniósł marce zmianę. Marc O’Polo po raz pierwszy w historii ma swojego ambasadora. Przedstawiciele firmy tak tłumaczą wybór Jeffa Bridgesa:
Szukaliśmy kogoś będącego w zgodzie z samym sobą i konsekwentnego w swoich wyborach, kogoś kto rzeczywiście podąża za swoja naturą. To nie pierwsze doświadczenie aktora z modelingiem - w młodości, a konkretnie w latach 90., był on jedną z chętniej fotografowanych postaci kina.
Obecnie prócz filmu para się fotografią i muzyką. Jak widać, interesuje go również moda. Swoim nazwiskiem sygnuje teraz t-shirty oraz bluzy powstałe według zasady "uważności", czyli skutecznego skupienia uwagi oraz wzrostu świadomości związanej z medytacją. Pięć najważniejszych wartości kolekcji to: LiberTee, PersonaliTee, SimpliciTee, UncertainTee i BeauTee.