Jeśli ktoś myśli, że jedynym powodem kupowania trunków jest chęć ich wypicia, to jest w dużym błędzie. To prawda, że często wydaje się ogromne pieniądze by spróbować jakiegoś niepowtarzalnego smaku, ale co raz częściej duża rolę odgrywają inne czynniki. Ważny jest między innymi wygląd butelki, którą często ozdabia się różnymi kamieniami szlachetnymi. Tym razem marka szampana Moet & Chandon postanowiła wydać limitowaną edycję 200 butelek z dołączonym do nich prezentem.
Już sam alkohol powoduje, że widzimy nieco inaczej, ale widocznie według Moet & Chandon to wciąż za mało. Dlatego do butelki postanowiono dołączyć różowe okulary przeciwsłoneczne. Model na pewno znajdzie fanów wśród osób ceniących sobie legendarne aviatory. To jednak nie jedyna ciekawa cecha tych okularów. Wyposażono je w szkła fotochromowe, które przyciemniają się lub rozjaśniają w zależności od intensywności światła.