Logo

Remy Martin - specjalna edycja koniaku poświęcona festiwalowi w Cannes

Festiwal w Cannes to impreza o długiej tradycji, która skutecznie przyciąga uwagę mediów z całego świata. Nic więc dziwnego, że podpinają się pod nią różne marki, które świętując jednocześnie zapewniają sobie reklamę. Jedną z nich jest Remy Martin – francuska wytwórnia alkoholi. Podobnie jak w 2010, 2011 i 2012 roku, teraz również zdecydowano się na limitowaną edycję koniaku.

Remy Martin - francuska marka tradycyjnie tworzy specjalną edycję koniaku na festiwal w Cannes 2013 Remy Martin - francuska marka tradycyjnie tworzy specjalną edycję koniaku na festiwal w Cannes 2013

Na złotej butelce, która swoją drogą sama wygląda jak nagroda filmowa, umieszczono złotą palmę, a także – by tradycji stało się zadość – centaura będącego znakiem charakterystycznym francuskiej marki. Z okazji festiwalu w Cannes Remy Martin wydaje na rynek dwie butelki. Pierwsza z nich – Remy Martin VSOP Magnum Cannes Film Festival - ma kosztować około 200 euro, natomiast Remy Martin VSOP 1L Cannes Film Festival będzie tańsza, bo jej cena to 55 euro.

Remy Martin - francuska marka tradycyjnie tworzy specjalną edycję koniaku na festiwal w Cannes 2013

2013-05-07 - D. Kwiecień

0

Komentarze do:
Remy Martin - specjalna edycja koniaku poświęcona festiwalowi w Cannes

Podobne artykuły i galerie