Logo

Martini Dolce & Gabbana - prawdziwy smak luksusu

Znani na całym świecie projektanci Dolce & Gabbana, aby skutecznie rywalizować z konkurencją próbują swoich sił na nowych rynkach. Doskonale wiedzą, że aby przetrwać muszą być otwarci i elastyczni.

Martini Dolce & Gabbana Martini Dolce & Gabbana

Domenico Dolce i Stefano Gabbana mają już na swoim koncie złoty telefon zaprojektowany specjalnie dla Motoroli - złota obudowa, grawerowane logo oraz smukła sylwetka to jedynie wybrane cechy, które przyciągają klientów.

Martini Dolce & Gabbana

Teraz Włosi postanowili spróbować swych sił także w segmencie alkoholowym. Wszystko co dotyczy Martini od Dolce & Gabbany - włączając w to design butelki - symbolizuje luksusowy styl życia.

Martini Dolce & Gabbana ma w swoim składzie pomarańcze bergamota z Kalabrii, cytryny z Sycylii, szafran z Hiszpanii, imbir z Indii oraz papryczki z Indonezji.



Ekskluzywne butelki trunku obecne są także w największych butikach Dolce & Gabbana na całym świecie – między innymi we Florencji, Paryżu, Wiedniu, Tokio, Szanghaju oraz w głównej siedzibie firmy, w Mediolanie.


2010-09-07 - I. Rupa

0

Komentarze do:
Martini Dolce & Gabbana - prawdziwy smak luksusu

Podobne artykuły i galerie